Postopek prodaje apartmajev

 

Apartmaji v projektu Garden Palace Resort v Umagu se prodajajo popolnoma opremljeni ter po načelu videno-kupljeno.

Ob podpisu prodajne pogodbe je kupec dolžan v roku 5 delavnih dni plačati 10% are na račun prodajalca.

Poleg prodajne cene oziroma kupnine, kupec prevzame v plačilo tudi:

- davek na promet nepremičnin, ki na hrvaškem znaša 3%

- strošek overitve podpisov na prodajni pogodbi, overitev zemljiškoknjižnega dovolila ter vpis lastninske pravice v zemljiško knjigo

 

Apartmaji so trenutno v dolgoročni oddaji podjetju Jadran d.d., ki se ukvarja s kratkoročno oddajo apartmajev. Kupec lahko prekine najemno razmerje s 1.10.2022 in prevzame ključe apartmaja.

 

Opozorilo pred valutnim tveganjem

Kupec je do 31.12.2022 izpostavljen tveganju nihanja menjalnega tečaja EUR/kuna, kar pomeni da bo lahko na dan plačila dejansko plačal višji znesek kot je določen v pogodbi. Končni znesek kupnine je odvisen od menjalne vrednosti EUR/kuna po srednjem menjalnem tečaju Hrvaške narodne banke na dan plačila.

Prodajna dokumentacija

 

Apartmaji so bili zgrajeni leta 2009, za kar je bila pridobljena tudi ustrezna dokumentacija.

 

Spodaj si lahko ogledate dokumentacijo, kot je:

- gradbena dovoljenja,

- uporabna dovoljenja,

- energetske izkaznice,

- ipd.:

Možnost kratkoročne oddaje

 

Zagotavljamo vam možnost oddajanja apartmajev v turistične namene preko izbranega slovenskega ponudnika - Locap Group.

Delujejo po principi razpršenega hotela in lastniku apartmaja ponujajo celovito storitev pri oddaji apartmaja.


Lastniku apartmaja omogočajo:

  • Svetovanje in pomoč pri urejanju dokumentacije za oddajanje v turistične namene

Lastniku predstavijo poslovanje in mu nudijo celotno podporo pri registraciji apartmaja, kategorizaciji in
ureditvi celotne dokumentacije poslovanja na Hrvaškem.

  • Trženje in prodaja

V imenu lastnika apartmaja odprejo in uredijo vse mednarodne prodajne kanale. Cenovno politiko držijo na
visokem nivoju in s pomočjo "Yield orodij" skrbijo, da lastnik apartmaja iztrži maksimalno prodajno ceno in
največjo možno zasedenost apartmaja v poletni sezoni in izven sezone.
Podjetje poskrbi tudi za celotno marketinško prezentacijo in fotografiranje apartmajev.

  • Recepcijske storitve

V objektu ima podjetje vzpostavljeno recepcijo, ki je na voljo gostom apartmajev pod njihovim okriljem. Locap
Group prevzame celotno komunikacijo z gosti, sprejem gostov in predajo ključev. Prav tako v imenu lastnika
izdajo račun, lastniku pa transparentno in ažurno izdajo mesečni obračun ter skrbijo za konstanten prihodek iz
naslova oddajanja apartmaja.

  • Čiščenje nastanitvene enote

Podjetje Locap Group sodeluje z različnimi čistilnimi servisi. V celoti prevzame čiščenje apartmaja in lastnika
na tem področju v celoti razbremeni. V storitev čiščenja apartmaja je vključen celotni hotelski tekstil:
posteljnina, brisače in kuhinjske krpe. Lastniku teh stvari ni potrebno nabaviti. Prav tako je v storitve vključen
celotni toaletni pribor.


Ocena prihodkov lastnikov apartmaja za oddajanje v turistične namene od 15.5. do 31.10. je med 7.500€ in
15.000€ letno.

Višina prihodkov je odvisna od velikosti apartmaja in trajanju oddajanja v turistične namene.
Gre za brezskrbno oddajanje, kjer podjetje Locap Group poskrbi za celotno storitev. Lastnik apartmaja ima tudi
v času oddajanja možnost koriščenja apartmaja v lastne namene.

Za podrobnejše informacije in okvirne ponudbe lahko pišete na mail host@locapgroup.com ali se obrnete na vodjo prodaje
Patricija Omarja na telefonsko številko +386 40 820 242.

Spletna stran podjetja:

https://management.locapgroup.com/